søndag den 27. september 2015

Så blev det efterår!

Skolestarten er gået over alt forventning for Frida. Hun har ikke haft en eneste sygedag i det nye skoleår. Hun har igennem sommeren haft samtaler med en rådgiver fra SSP, og det er gået fint. Hun har ligeledes fået tildelt nogle timer i skolen, hvor der er en voksen der hjælper hende med forskellige opgaver. Bare det der er nogen fra kommunen og skolen der er opmærksom på hendes problemer er godt, og det er vi taknemmelig for.

Frida starter på ridning nu, og denne gang er det almindelig ridning og ikke handicapridning. Hun skal udfordres noget mere nu, så det ikke bliver kedeligt for hende.

Emil går det også godt med, han er startet på badminton, og det synes han er fedt. Hans ambitioner fejler heller ikke noget, da han vil være verdensmester. Men mindre kan også gøre det:-)

Jeg starter på phytoterapeut uddannelsen i Århus d. 31. Oktober, så de næste 3 år får jeg travlt. Det er dog delt op så det består af fjernundervisning, og så mødes man en weekend i måneden til undervisning. Hvis du har lyst kan du læse mere om phytoterapeut uddannelsen her: www.urteskolen.com. Jeg glæder mig til at komme i gang, og vil nok under min uddannelsen søge et job, som er mere relevant inden for alternativmedicin, end det jeg har nu. Så sig endelig til hvis i kender nogen:-) Jeg kunne fortæller rigtig meget om uddannelsen men jeg vil begrænse mig til linket. Nu skal jeg gennemføre uddannelsen, og så må vi se hvad der dukker op af jobmuligheder senere.
Jeg har lavet en hjemmeside der hedder www.jarlogurt.dk, der vil jeg efterhånden skrive om mine oplevelser under uddannelsen. Ditto har jeg lavet en facebook gruppe der hedder jarl & urt, du er velkommen til at kigge med begge steder. Det er ikke kun om urter og naturmedicin, men også om planter, blomster, svampe, kosttilskud, vitaminer, mineraler, økologi, alternativ behandling, sundhed, motion. så vi kommer vidt omkring.

Jeg vil gerne have skrevet om sommerferien, da den bød på en masse gode oplevelser. Bla. ferie på Slette Strand, mine oplevelser hos en Shaman m.m. Det må blive en anden gang.

Det var alt fra her. Há det godt derude!

Thomas

Ingen kommentarer:

Send en kommentar