tirsdag den 7. april 2015

Kort nyt

Lige en lille update herfra Sønderris. Frida har haft et fantastisk efterår i skolen. Dejligt at se, og man glemte næsten alle de bekymringer der har været omkring hendes skolegang. Men efter nytår er det desværre gået galt igen. Det er ikke mange hele uger Frida har været i skolen siden, og man kan roligt konstaterer, at hun er tilbage i samme dårlige rytme som før. Vi har kontaktet Skolen, børnepsyk, ppr og specialrådgivningen, for at se om vi kan komme frem til en fælles løsning. Men der går nok de sædvanlige 2-3 måneder inden der sker noget. Man burde tro det ville gå en anelse hurtigere, eftersom hun har været i systemet siden hun var 4 år, men nej. Jeg er meget forundret over, hvorfor det hele tiden er os forældre der skal kontakte skolen, og påpege problemet, og ikke omvendt? Man føler lidt ligesom, at de er mere eller mindre ligeglade med Frida.

Emil er heldigvis glad for at gå i skole. Men klart, at Fridas fravær også påvirker ham. Drengen kan jo ikke forstå hvorfor storesøster må blive hjemme, og han ikke må. Nå men vi "håber" på en masse møder de næste par måneder(ironi anvendt).

På trods af Fridas problemer er jeg en lykkelig mand. Jeg føler, at vi som familie har haft et par fantastiske år(bortset fra Fridas skolegang). Min spirituelle/åndelige udvikling fortsætter, og heldigvis for det. Jeg håber, at kunne skrive meget mere om det i den nærmeste tid.

Det var alt for nu. Husk sandheden er derude!!!!:-)

Thomas




Ingen kommentarer:

Send en kommentar